2015. február 27., péntek

Rohadt káposzta a CBA-ból...

Régen írtunk ide, de a téma már megint a CBA. Nem tehetek róla. Megesküszöm, hogy részemről ebben semmi politika nincsen, de egyszerűen felháborító, ami a CBA-ban folyik. Legalábbis itt nálunk, a Déli CBA üzletben egyszerűen szörnyű. A minap gondoltam rá, hogy készítek párolt lilakáposztát, így lévén az a környéken az egyik legismertebb bolt, lementem a Déli CBA-ba, hogy vegyek lilakáposztát. Találtam is, nagyon szép volt, és az ára is igen kedvező volt, mindössze 149 Ft/kg. Vettem is egy hatalmas fejet (kicsit több, mint 3 kg), majd önfeledtem siettem haza. Amint hazaértem, betettem a kamrába (ott nálunk az év ezen szakában nagyjából +8 fok van), és egészen másnapig nem is nyúltam hozzá...

Majd másnap elővettem, és neki akartam állni legyalulni. Szépen lefejtettem a külső leveleket, és félbevágtam. Na ekkor csapott meg az a penetráns szag, amit nem kívánok senkinek. A káposzta egyszerűen rohadt volt belül. De nem egyszerűen, hanem teljesen. Barna volt és nyálkás... a képekhez nem kell kommentár.


Egy dolgot hibáztam (már megint) a blokkot kidobtam, így nem tudtam visszavinni nekik. Na nem azért a kb 500 forintért, mert arra magasról teszek. Ez elvi kérdés. Ha elég sokan vinnék vissza nekik a selejtes rohadt, romlott árút, akkor talán egy idő után rájönnének, hogy ez amellett, hogy nem kifizetődő, még rengeteg plusz munkával is jár nekik. De mivel nem volt blokk, csak kidobtam, majd lementem a sarki Spárba, ahol ugyan 199 Ft/kg áron, de gyönyörű, egészséges lilakáposztát vettem, amelyből végre elkészíthettem a párolt lilakáposztát.


Egy jó tanács CBA, és persze minden egyéb vásárlás ügyében: soha ne dobd ki a blokkot, és ha valami nem oké az árúval, vidd vissza. Kötelesek visszavenni a szemetüket...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...